Brandstationen

Igår var vi till Brandstationen som hade öppethus och kollade. Alfons ska ju bli brandbil så det var ju super spännande :)

Vi mötte även mormor Agneta där :)


Det var super mycke folk och trångt men vi hann fram till föreställningen med "Duktig och Slarvig".






Sen vart det fika, mormor letade upp dom största bullarna :)



ute kunde man titta på brandbilen och kidsen hoppade även in och kollade läget i :)


Men det som var mest spännande var ju lätt dykaren som letade skruvar :)








Det vart utryckning mitt i alltihop också!


Efteråt skulle jag hem till pappa och hjälpa honom rensa huset och Alfons skulle sova hos mormor, men Leah ville också följa med dit så hon fick följa med och leka medans jag hjälpte pappa. När ja kom och hämtade henne sen så visade både Alfons och Leah glatt upp varsin godispåse :) Dom hade haft de super skoj och även lekt med kusinerna Alex och Erik som var där när jag kom.

Idag ska vi åka hem till Alfons kusin Olivia på 6års kalas! :)

kram kram! // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0